Spørgsmål og svar

Potentielle ansøgere kan frem til fredag den 6. februar 2015, kl. 12.00, stille uddybende spørgsmål til udbuddet.

Spørgsmål, der modtages af Kulturstyrelsen inden fredag den 6. februar 2015 kl. 12.00, vil under alle omstændigheder blive besvaret. Spørgsmål, der modtages efter dette tidspunkt, vil kun blive besvaret, såfremt det er muligt at besvare dem senest 6 dage inden tilbudsfristens udløb.

Spørgsmål sendes til:

Kulturstyrelsen
Medier
medieudviklingen@slks.dk

Anfør venligst teksten ”Spørgsmål til udbudsmaterialet” i emnelinjen. 

Offentliggørelse

Den 8. december 2014.

Husk at holde dig opdateret om spørgsmål og svar

Det er ansøgeres eget ansvar at holde sig opdateret om spørgsmål og de hertil afgivne svar på denne side.

Indkomne spørgsmål og svar

SPØRGSMÅL 1:

Blev den oprindelige rapport fra 2014 skrevet af eksterne eller af Kulturstyrelsen selv?

SVAR:

Indholdet - herunder datakørsler-/analyser baseret på de officielle brancheanerkendte målinger af mediebrugen, udtræk fra Danmarks Statistik, analyser fra Danske Medier m. fl. – på følgende sider:

•    Resume
•    Tv
•    Radio
•    Avis/print
•    Web/internet
•    Mobil/tablet
•    Brancheanalyse (med undersider)

er udarbejdet af Kulturstyrelsen, idet dog det eksterne redaktionspanel har gennemlæst en version af materialet og givet feed back inden offentliggørelse.

De specialrapporter, der er varslet under overskriften ”specialrapporter på vej” på siden ”Specialrapporter”, er under udarbejdelse af eksterne, uafhængige forskere.

I de to offentliggjorte specialrapporter om webmedier, der ligger under overskriften ”Gennemførte specialrapporter” er dataanalysen foretaget af Gemius, mens teksten er blevet til i samarbejde mellem Gemius og Kulturstyrelsen.

SPØRGSMÅL 2:

Hvordan ser Kulturstyrelsen på tilbud fra private aktører i forhold til tilbud fra universiteter, medieforskningsinstitutioner m.v.?

SVAR:

Der er tale om et åbent og offentligt tilgængeligt udbud hvor alle indkomne tilbud vurderes ud fra samme tildelingskriterier uafhængigt af afsender.

Tildelingskriterierne fremgår af udbudsmaterialets afsnit 4.4. med underafsnit.

Vægtningen af tildelingskriterierne fremgår af udbudsmaterialets afsnit 4.5.

Det anbefales at læse udbudsmaterialet grundigt igennem.

Accept af cookies

På Mediernes Udvikling bruger vi cookies til at forbedre vores hjemmeside, så den lever op til brugernes behov. Vi bruger blandt andet cookies til at føre statistik over trafikken på siden, så vi kan sikre os, at indholdet er relevant og let at finde for brugeren. Du kan til hver en tid slette cookies fra Mediernes Udvikling.

Accepter cookies