Branche 2016

Mediebranchens økonomi og beskæftigelse

Brancheanalysen afdækker udviklingen i mediebranchens økonomi og beskæftigelse i perioden 2008-2014. Udviklingen beskrives for mediebranchen på tværs af mediegrupper og platforme.

 

Læs rapporten "Mediernes økonomi og beskæftigelse" her.

Branche og forbrug

Rapporten afdækker udviklingen i udgifter til medierelaterede poster for de danske husstande samt den økonomiske udvikling for det danske annonce- og reklamemarked, reklameforbruget og udviklingen i annoncerelaterede pengestrømme til udenlandske virksomheder.

 

Læs rapporten "Branche og forbrug" her.

Accept af cookies

På Mediernes Udvikling bruger vi cookies til at forbedre vores hjemmeside, så den lever op til brugernes behov. Vi bruger blandt andet cookies til at føre statistik over trafikken på siden, så vi kan sikre os, at indholdet er relevant og let at finde for brugeren. Du kan til hver en tid slette cookies fra Mediernes Udvikling.

Accepter cookies