Branche 2019

Brancheanalyserne

På siden med brancheanalyser er der i 2019 udgivet tre basiskapitler om henholdsvis "Mediebranchens omsætning og beskæftigelse" (marts 2019), "Annonceomsætning" (august 2019) og om "Forbrug" (august 2019).

Mediebranchens omsætning og beskæftigelse

Læs om udviklingen, størrelsesforhold og koncentrationen i den samlede, dansk mediebranche. 


Læs rapporten "Mediebranchens omsætning og beskæftigelse"

Annonceomsætning

Rapporten afdækker udviklingen i annonceomsætning samt pengestrømme til udlandet – herunder Google og Facebooks vækst i Danmark i forhold til i udlandet.

Læs rapporten "Annonceomsætning"

Forbrug

Rapporten afdækker udviklingen i husstandenes forbrug på medierelaterede forbrugsposter.

Læs rapporten "Forbrug"

Accept af cookies

På Mediernes Udvikling bruger vi cookies til at forbedre vores hjemmeside, så den lever op til brugernes behov. Vi bruger blandt andet cookies til at føre statistik over trafikken på siden, så vi kan sikre os, at indholdet er relevant og let at finde for brugeren. Du kan til hver en tid slette cookies fra Mediernes Udvikling.

Accepter cookies