Branche 2020

Brancheanalyser

På siden med brancheanalyser er der i 2020 udgivet to rapporter om henholdsvis "Mediebranchens beskæftigelse" og om "Annonceomsætning".

Annonceomsætning

Rapporten afdækker udviklingen i annonceomsætning samt pengestrømme til udlandet – herunder Google og Facebooks vækst i Danmark i forhold til i udlandet.. 


Læs rapporten "Annonceomsætning"

Medievirksomheders beskæftigelse

Rapporten beskriver udviklingen i indholdsbaserede danske medievirksomheders beskæftigelse fra 2016 til 2019.


Læs rapporten "Medievirksomheders beskæftigelse"

Forbrug

Rapporten afdækker udviklingen i husstandenes forbrug på medierelaterede forbrugsposter.

 

Rapporten er udskudt, så den fremadrettet kommer, når de nyeste data foreligger


Læs rapporten "Forbrug 2019"

Accept af cookies

På Mediernes Udvikling bruger vi cookies til at forbedre vores hjemmeside, så den lever op til brugernes behov. Vi bruger blandt andet cookies til at føre statistik over trafikken på siden, så vi kan sikre os, at indholdet er relevant og let at finde for brugeren. Du kan til hver en tid slette cookies fra Mediernes Udvikling.

Accepter cookies